ISROK 14.-15.11.2009 Kuopio

Juttelua näyttelyistä, agilitystä jne.

Moderators: huiskamestari, Mäykynen, kainaloinen

ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

ISROK 14.-15.11.2009 Kuopio

Post by ajapi »

Ketähän bengaleita ja bengalisteja on lähdössä Kuopioon? Itse en osaa päättää, pitäisikö jättää väliin, lähteä yhdeksi vai kahdeksi päiväksi, vai kenties ilman kissaa toiseksi päiväksi... Vaihtoehtoja on siis monia :D
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
huiskamestari
Riiviörääpäle
Posts: 61
Joined: 08.12.2008 11:58
Location: Kuopio
Contact:

Re: ISROK 14.-15.11.2009 Kuopio

Post by huiskamestari »

Jamppa on ainakin tulossa kotinäyttelyyn emonsa Kiun kanssa. Ei olla vielä päätetty, että ollaanko kumpanakin päivänä, vai vaan toisena. Kiu todennäköisesti vaan toisena päivänä, mutta Jampan osalta on mahdollista että olisi kumpanakin päivänä:)
nekuliini
Kehruukone
Posts: 381
Joined: 28.07.2008 23:32
Contact:

Re: ISROK 14.-15.11.2009 Kuopio

Post by nekuliini »

Tämä oli alunperin suunnitelmissa, mutta saattaa jäädä nyt kuitenkin väliin, kun Liekki jäi viikonlopun Luleån näyttelyreissulta Ruotsiin kollinhommiin. Vaikea arvioida, kuinka pitkäksi se reissu venyy, joten en uskalla ilmoitella poikaa näyttelyihin eikä oikein Melliä yksinkään viitsi satoja kilometrejä kuskata.
Kattiklaanin bengalit ja ragdollit
BEN n 24 32: Melliäinen
BEN n 22 32: Liekki & Timantti
BEN ns 22: Ramsa
sekä ragdolleja
huiskamestari
Riiviörääpäle
Posts: 61
Joined: 08.12.2008 11:58
Location: Kuopio
Contact:

Re: ISROK 14.-15.11.2009 Kuopio

Post by huiskamestari »

Näillä näkymin ilmoitamme Jampan ja Kiun sunnuntaille.
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: ISROK 14.-15.11.2009 Kuopio

Post by ajapi »

Täyttelin nyt ilmon lauantaille, saa nähdä tuleeko paikalle muita benkkuja. Mummi varmaan ainakin tulee kissoineen?
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: ISROK 14.-15.11.2009 Kuopio

Post by Mummi »

no kun mummi arpoo vielä Tallinnan ja Isrokin välillä kun Meulle pitäisi saada ulkomaan sertti ja samalla sitä voisi yrittää Helmillekin. Tosin marraskuinen merimatka ei hirveästi houkuttele mummia
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: ISROK 14.-15.11.2009 Kuopio

Post by ajapi »

Tilapäisessä mielenhäiriössä ilmoitin Haltian myös sunnuntaille. Näemme ilmeisesti ainakin huiskamestarin kanssa silloin! Pidän niin paljon enemmän näistä pienistä näyttelyistä kuin isoista, ja Haltiakin on pienissä näyttelyissä selvästi rennompi; isoissa (tai pikemminkin ahtaissa) se vähän kränäilee, jos on liikaa kissoja liian lähellä, mutta pienemmissä/väljemmissä se saa aina tuomariltakin kiitosta käytöksestään! Nyt kun tämä on sanottu, niin toivottavasti Haltia käyttäytyy myös ISROK:issa eikä päätä heti todistaa teoriaani vääräksi :D
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
Mummi
Täpläguru
Posts: 1049
Joined: 21.07.2008 14:46

Re: ISROK 14.-15.11.2009 Kuopio

Post by Mummi »

Minä suhtaudun aina etukäteen hieman ennakkoluuloisesti kun näyttelypaikkana on ravirata katsomoineen. Mutta toivotaan että tilaa on niin ettei kissojen tarvitse stressata ahtaissa tiloissa jos / kun tuomaripöydät on vieri vieressä ja häkit vielä vieremmässä.
Jos haluat talon parhaalle paikalle: siirrä kissaa :-)
jagulaari
Bengalivaavi
Posts: 36
Joined: 11.12.2008 20:19

Re: ISROK 14.-15.11.2009 Kuopio

Post by jagulaari »

Mummi wrote:Minä suhtaudun aina etukäteen hieman ennakkoluuloisesti kun näyttelypaikkana on ravirata katsomoineen.
Olen ollut kerran kissanäyttelyssä. Se oli Killerin raviradan katsomossa. Mun silmään ainakin siellä oli tilaa hyvin ja kissoja mahtui hyvin katselemaan. Plussaa lisäksi siitä, että herra 4vee oli mielestään raveissa ja jaksoi hyvin kunhan hiittaavia hevosia radalla riitti.. :D
ajapi
Glitterikingi
Posts: 797
Joined: 29.07.2008 09:52
Location: Helsinki

Re: ISROK 14.-15.11.2009 Kuopio

Post by ajapi »

jagulaari wrote:Olen ollut kerran kissanäyttelyssä. Se oli Killerin raviradan katsomossa. Mun silmään ainakin siellä oli tilaa hyvin ja kissoja mahtui hyvin katselemaan. Plussaa lisäksi siitä, että herra 4vee oli mielestään raveissa ja jaksoi hyvin kunhan hiittaavia hevosia radalla riitti.. :D
Minäki pidän kovasti Killeristä (yläkerrasta) näyttelypaikkana! Kyllähän siellä pääsee sumppuja syntymään, mutta jos arvostelualue on rauhoitettu, kuten Killerillä, niin hyvinhän tuo varmasti toimii myös Kuopiossa :) Haltia on muuten myös ollut kovin innoissaan hevosista :D Jotkut kissat tosin tuntuivat niitä pelkäävän, valitettavasti.
"Meilläpäin tätä kutsutaan sinnikkyydeksi."
Post Reply